قرار بود بخش های دوم و سوم این فیلم هم ساخته شود که دیروز محمدمهدی حیدریان مدیر پروژه این فیلم خبر داد، با وجود آماده شدن فیلمنامه های بخش های دیگر، عملا ساخت آن به حال خود رها شده است. خبری که باعث تاسف است و بهتر است مسولان برای راه اندازی این پروژه اقدامی کنند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند